Hvad gør jeg udenfor åbningstid? - vagttelefon
Hvis der opstår alvorlige skader i din bolig uden for kontorets åbningstid, kan du ringe til
vagttelefon på 72 28 28 19.
Følgende situationer er så alvorlige, at du skal ringe til vagttelefonen:
-
Et sprunget vandrør
-
Kloakstop, hvor vandet løber over, selv om du slukker for vandet
-
Ingen el i boligen. Tjek først sikringerne og relæ
-
Ingen vand i boligen
Ved manglende el og vand, bedes du tjekke: - Om det også gælder hos naboerne
-
Om nedbruddet er omtalt på forsyningsselskabets hjemmeside
-
Om kontoret har oplyst om varslet lukning (email eller opslag i opgangen)
I disse situationer skal du vente og kontakte kontoret eller din pedel, så snart det er muligt: - Komfuret eller køleskabet virker ikke
-
Gulvafløb eller afløb fra en vask er stoppet
-
Fejl i vaskeriet – bortset fra oversvømmelse
-
Et toilet, der løber eller ikke kan skylle ud. Forsøg evt. selv at skylle kraftigt ud med en spand vand
-
Myrer eller andre insekter i boligen
-
Du har låst dig selv ude (prøv evt. en låsesmed)